HTML

Márkák barátoknak!

brands.hu - Online vásárlói klub hivatalos blogja, nem (mindig) hivatalos formában.

Friss topikok

Legyél a rajongónk!

brands.hu on Facebook

2010.05.11. 12:39 brandshu

Sminktippek a Margaret Astor-tól

Sziasztok megint!

Csajok, eljött végre a mi időnk! A kedves férfiúktól előre elnézést kérek, mert most egy sminkes akcióról mesélek, nem is akármilyenről, a Margaret Astor lesz a brands.hu-n! (Ami pedig a fiúkat illeti, ígérem, kárpótolni fogom őket hamarosan…)

Ahogyan korábban már említettem, május 16-án indul a Margaret Astor akció nálunk – a kedvezmény most 60% lesz! Részemről ennek kifejezetten örülök, mert éppen kifogyóban van minden sminkcuccom (lévén egyszerre szoktam őket beszerezni). Nálam az alapozó, a pirosító, a szempillaspirál és egy jó rúzs vagy ajakfény alapfelszerelés, ráadásul a brands-en ezeken kívül sok más, trendi színekben pompázó sminkfelszerelés lesz!

Egy valamit azért be kell vallanom. Úgy gondolom, nem én vagyok az egyetlen, aki amatőr szinten űzi a make-up tudományát, ezért kerestem nektek pár hasznos tippet és tanácsot, ami mindannyiunknak segíthet vásárláskor.

Azzal szerintem nem mondok újat, hogy az alapozás minden sminkelés alapja. Tökéletes hatást pedig úgy tudsz elérni, ha olyan alapozót választasz, amely 100%-osan fedi az arcodat, a tónusa pedig nem üt el túlzottan a természetes bőröd színétől. A legelőnyösebb, ha folyékony alapozót használsz, majd felvitel után az esetleges bőrhibákat korrektorral javítod. Örök klasszikus, hogy az alapozót vásárláskor a csuklódon teszteld le, így nem fogsz nagyot tévedni a színben.

A Margaret Astor egyik leghíresebb terméke többek között a szempillaspirál, amelyhez túl sok kommentet nem is kell fűzni. A cég legnépszerűbb terméke a volumennövelő szempillaspirál, amely nemcsak dúsabbá, de hosszabbá is teszi pilláidat. A Margaret Astor titka, hogy minél erőteljesebb és fényesebb a festék színe, annál szebb és hosszabbnak tűnő lesz a szempilla. Aki már kipróbálta ezen termékeket, biztos, hogy elégedett volt, és nem cseréli le más márkára. Színek tekintetében egyértelműen a fekete hódít, de érdemes néha egy-egy merészebb színt is kipróbálni. Sőt, adott esetben például a barna spriálfesték sokkal természetesebbnek hat. A többi csak a kreativitásunkon múlik…

Ahogyan az elején is említettem, sajnos én nem vagyok profi sminkes, de találtam nektek egy régebbi blogbejegyzést, ahol három nagyon egyszerű szemfestési módot mutatnak be. Ezt erre a linkre kattintva tudjátok megnézni: sminktipp.

Remélem szolgálhattam pár hasznos tanáccsal, és Ti is legalább annyira várjátok már a Margaret Astor akciót, mint én – és a neszeszerem!

Ha Nektek is van pár ötletetek, tippetek sminkelést illetően, szívesen várom a kommentekben!

Addig is ölelek mindenkit és hamarosan újból jelentkezem – legközelebb már a fiúk is érdekeltek lesznek! 

Puszil Titeket:

Brandy

brands.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás online divat akció smink szempillaspirál margaret makeup astor brands.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://brands.blog.hu/api/trackback/id/tr861992206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása