HTML

Márkák barátoknak!

brands.hu - Online vásárlói klub hivatalos blogja, nem (mindig) hivatalos formában.

Friss topikok

Legyél a rajongónk!

brands.hu on Facebook

2010.04.14. 11:29 brandshu

Megérkeztem!

Sziasztok, Brandy vagyok – egy igazi „márka nő”!

Azért indítottam a brands.blog.hu-t, mert úgy érzem, itt az ideje a divattal és világmárkákkal többet foglalkozni hazánkban. Ezt elsősorban a brands.hu online áruházon keresztül szeretném megmutatni nektek.

Először azonban magamról mesélnék egy keveset, csak hogy ne legyen annyira személytelen a bejegyzés. Ahogy már említettem, Brandy vagyok (maradjuk ennél a becenévnél), 32 éves leszek hamarosan, és a brands.hu-nál dolgozom. Ez azt is jelenti egyben, hogy elsőkézből értesülök a soron következő márkák akcióiról. Arra gondoltam, hogy ne csak nekem legyen jó, ezért megosztom a nagyvilággal, mire lehet számítani a közeljövőben nálunk. Oké, egy kicsit pletykás is vagyok, de végül is, melyik nő nem az?

Ha valaki még nem hallott volna a brands-ről, az elsősorban szégyellje magát :), de azért elárulom, miről van szó. A brands.hu Magyarország első zártkörű online vásárlói klubja, ahol a legnagyobb világmárkák termékei közül válogathatsz, akár 30-80%-os kedvezménnyel! Nem vicc!

Az interneten már a legtöbb helyen megtalálhatóak vagyunk, például követhetsz minket a twitteren: @brandshu, vagy akár facebookon is. Legyél Te is a rajongónk!

Tehát arról van szó, hogy nemcsak az aktuális akciókról tudlak értesíteni, hanem arról is, mi várható a közeljövőben! Emellett tervezem még, hogy összeállítok pár divatanyagot, elmesélem, melyek az aktuális trendek, és érdekes infókat is megtudhatsz a világmárkákról! (Tudtad például, hogy a Rimmel már 176 éve van a kozmetikai piacon?) Megpróbálok más területeket is „útba ejteni”, természetesen maradva a minőségi márkák világában, például írok majd kiváló konyhai kiegészítőkről és más egyéb termékről is.Célom, hogy minél nagyobb betekintést kaphassatok a brands.hu kulisszái mögé – nem fogjátok megbánni!

Addig is nézzétek meg a brands.hu oldalt és merüljetek el a legjobb akciókban!

Sziasztok!

Brandy

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://brands.blog.hu/api/trackback/id/tr531920217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása